• TASUTA TRANSPORT   !!
  • spirulina tervis24
Tere tulemast TERVIS24.ee internetipoodi!
Küsi abi ja lisainfot E-R 8.30-16.00 telefonidel 6660091 või 6660092.
TERVIS24 internetipood pakub teile mugava võimaluse tellida kõik tervise eest hoolitsemiseks vajalikud kaubad interneti teel. Internetipoes TERVIS24 on võimalik tasuda ettemaksuga või pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Paypal).

TERVIS24 internetipoega tutvumine ja kauba eest tasumine

TERVIS24 internetipoega tutvumiseks ei ole registreerimine vajalik. Pakume võimalust sooritada oste ilma registreerumata, maksmine toimub ülekandega saadud ettemaksuarve põhjal või pangalingi kaudu.

Kauba leidmine ja valimine

Kaupade leidmiseks valige vasakpoolsest rippmenüüst sobiva kaubagrupi. Klikkides Teid huvitaval kaubagrupil, ilmub loetelu vastavatest toodetest. Teades konkreetse toote nimetust, võite kasutada ka otsingumootorit.Kasutades klahvi "Täpsem otsing", saate leida tooteid ka toimeaine või nimetuse osa järgi. Lisainformatsiooni saamiseks tootest klikkige klahvile “Lisainfo”. Samas on lahter, kuhu saate sisestada valitud kauba koguse. Klikkides klahvile “Lisa korvi”, toimetatakse valitud kaup ostukorvi ning kuvatakse vastav teade.

Ostukorv

Klikkides klahvile “Ostukorv” näete kaupade nimekirja, mis on Teie poolt valitud, kuid ei ole veel tellimuseks vormistatud. Ostukorvis näete kaupade nimetusi, iga kauba hinda ja ostukorvi koguhinda. Ostukorvis olevate kaupade koguseid saab korrigeerida. Parandatud andmed tuleb uuendada vajutades hiireklahviga Ostukorvi ikoonile.

Tellimuse kinnitamine ja tasumine

Klikkides ostukorvis nupul "Vormista tellimus", vormistate ostukorvi sisu tellimuseks. Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse Tele meilile tellimuse kinnitus-arve,  vormistatakse tellimus meie laotarkvarasse ja algab tellimuse töötlemine. Kui te ei valinud transpordiviisiks Smartposti pakiautomaati , siis avaneb ettemaksuarve. Ettemaksuarve võib klient tasuda koheselt pangalingi kaudu või pärast ettemaksuarve väljatrükkimist sobivas pangas. Tellimuse töötlemine algab pärast ülekande laekumist. Teie tellimusi säilitatakse 3 kalendripäeva jooksul. 

TELLIMUSE TÜHISTAMINE 

Kui oled sisestanud vale tellimuse või soovid tellimust tühistada, saada palun e-mail info@loodustoode.ee.  Kui arve ei ole tasutud 3 kalendripäeva jooksul peale väljastamist, loobume Sinu ostust ja tühistame tellimuse. Enne tellimuse tühistamist saadame Sinu e-posti aadressile meeldetuletuskirja või teavitame teid telefoni teel.


Tellitud kauba transport

Hetkel on võimalik ostetud kaupa transportida Eestisse ja Soome. Kauba toimetame kohale 1-3 tööpäeva jooksul.
Eesti piires toimetab kauba kohale Eesti Post Teile sobivasse postkontorisse, Smartpost teile sobivasse Smartposti automaati või kuller Teile sobivale aadressile (kodu, töö vms.), kusjuures eelnevalt lepitakse Teiega telefoni teel kokku sobilik kohaletoomise aeg. Soome toimetab kauba Itella Smartpost.

Kauba transpordiks on järgmised võimalused:

1. Kaup saadetakse Teie elukoha järgsesse postkontorisse (ELS Pluss postkontor). Ostja teeb enne paki teele saatmist ettemaksu.
Teie paki transporditasu on 6 EUR (lisatakse Teie tellimuse kogusummale). Postkontor saadab Teile esmalt postipaki teate ning siis saate kaubale postkontorisse järgi minna. Teie pakki hoitakse postkontoris maksimaalselt 10 päeva alates Teile saadetud esimesest postiteatise saatmisest. Kui Te 10 päeva jooksul ei ole pakile järgi läinud, saadetakse pakk tagasi meie firmale ning see ei kuulu enam Teile edastamiseks. Sellisel juhul ei tagastata ettemakstud raha.

2. Kauba toob Teile sobivale aadressile (kodu, töö vms) kohale kuller. Ostja teeb enne paki teele saatmist ettemaksu.
Teie paki transporditasu on 6,99 EUR  (lisatakse Teie tellimuse kogusummale). Kauba toob Teile sobivale aadressile (kodu, töö vm) kohale Eesti Posti kuller. Kuller võtab Teiega eelnevalt telefonitsi ühendust ning lepite kokku kella-aja, millal ta võib Teile paki kohale tuua. Kullerteenuse korral võib paki üle anda ka Teie kolleegidele, pereliikmetele (välja arvatud lapsed alla 16 eluaasta). Kui aga kokku lepitud kella-ajal kedagi kohal ei olnud, siis jätab kuller Teile postkasti teate ning peate pakile ise postkontorisse järele minema. Kui Te ei ole pakile 7 päeva jooksul järele läinud, lisandub iga päeva eest, mil Teie kaup postkontoris seisab lisatasu –paki hoiustamise eest.

3. Tulete ise kaubale järele
Tellite kauba ,tasute läbi pangalingi ning tulete alates järgmisest tööpäevast ise kaubale järgi aadressile Kadaka tee 1/3, Tallinn , 10621, Loodustoode OÜ . Sellisel juhul ei lisandu transporditasu. Kaupa hoitakse nimetatud aadressil teile 5 tööpäeva. Kui te selle aja jooksul ei ole kaubale järgi tulnud, siis teie tellimus tühistatakse ja ettemakstud raha ei kuulu tagastamisele.

4.Kaup saadetakse Teie poolt valitud Smartposti pakiautomaati. Teete ettemaksu ja tellimus  saadetakse  pakiautomaati pärast ettemaksu laekumist.
Smartpostiga kauba tellimisel on transporditasu 3,99 EUR.

5. Kauba tellimisel Soome saadame teile ettemaksuarve. Kauba saatmise Soome Itella Smartposti automaati maksab 10 EUR. 

Pärast ülekande laekumist saadame teie paki Itella Smartpost automaati kust 2-3 päeva jooksul jõuab ta teie poolt valitud pakiautomaati.


6.Kui teie kaubatellimuse maksumus ületab 65 EUR, siis toimetame teile kauba koju tasuta.

V Kaupade tagastus, pretensioonid ja lepingust taganemine: 

1.Ostetud kaupadele kehtib vastavalt VÕS paragrahv 218 lg- 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg, mis algab kauba ostukuupäevast.
2.Kui mingil põhjusel ostetud kaup ei sobi, on Teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.Toote tagastamiseks saatke palun meile e-kiri aadressile tervis24.ee@gmail.com, kus on ära toodud järgmine info: tagastatav toode, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda ning  tagastamise põhjus. Tagastatav kaup peab olema KASUTAMATA JA ORIGINAALPAKENDIS.

Ostja tasub kauba tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv kaup ei vastanud ostja tellimusele. Kui ostja tasub tagastamise kulud, siis esialgse kauba transpordi eest tasutud summat tagasi ei maksta. 


3.Kui ostja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne müüjapoolset tellimuse täitmist lepingust taganeda, siis kohustub ostja sellest võimalikult kiiresti müüjale kirjalikult teatama.Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil tervis24.ee@gmail.com, milles tuleb märkida tellimuse number ja kuupäev ning lisada ostja kontaktandmed.Kui taganemisavaldus jõuab müüjani peale seda, kui müüja on tellimuse täitnud, siis toimub lepingust taganemine kauba tagastamise kaudu (vt. punkt 2.) Müüja kannab ostjale tasutud summa tagasi viivitamata, kuid mitte hilem kui 30 päeva jooksul alates lepingust taganemise teate kätte saamisest. Raha kantakse üle samale kontole, kust toimus selle laekumine müüjale.

Lisainformatsioon
Kui Teil on küsimusi või probleeme seoses TERVIS24 internetipoe kasutamisega, saatke palun e-mail aadressile tervis24.ee@gmail.com või helistage tööpäevadel kella 8.30-17.00 telefonil 666 0091 või 666 0092.

 

Kasutajanimi

Salasõna

Unustasid parooli?
ABISAN KÖHASIIRUP 200ML

ECHINAMAX 40ML

CARDIOSAN SÜDAME TABLETID N60

CALCIA 800 PLUS TAB N140

REDASIN PUNASE RIISI TBL N60

COREGA LIIM MAITSETA 40G

COREGA LIIM EXTRA STRONG 40G

BIOCARD HCG RASEDUSTEST N1

MEN POWER CAPS N40

TEHOLAXA FRUITS&FIBRES KUUB. N24

abisani küljebanner
proviisor

Kas oled sellel talvel juba põdenud mõnda külmetushaigust?