666 00 91, 666 00 92 E-R 9-16

Tellimine

Tere tulemast TERVIS24.ee internetipoodi!
Küsi abi ja lisainfot E-R 8.30-16.00 telefonidel 6660091 või 6660092.
TERVIS24 internetipood pakub teile mugava võimaluse tellida kõik tervise eest hoolitsemiseks vajalikud kaubad interneti teel. Internetipoes TERVIS24 on MONTONIO pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, COOP pank, LHV jt.).

TERVIS24 internetipoega tutvumine ja kauba eest tasumine

TERVIS24 internetipoega tellimiseks ei ole registreerimine vajalik. Pakume võimalust sooritada oste ilma registreerumata, maksmine toimub ülekandega valitud pangalingi kaudu.

Kauba leidmine ja valimine

Kaupade leidmiseks valige vasakpoolsest rippmenüüst sobiva kaubagrupi. Klikkides Teid huvitaval kaubagrupil, ilmub loetelu vastavatest toodetest. Teades konkreetse toote nimetust, võite kasutada ka otsingumootorit.Kasutades klahvi "Täpsem otsing", saate leida tooteid ka toimeaine või nimetuse osa järgi. Lisainformatsiooni saamiseks tootest klikkige klahvile “Lisainfo”. Samas on lahter, kuhu saate sisestada valitud kauba koguse. Klikkides klahvile “Lisa korvi”, toimetatakse valitud kaup ostukorvi ning kuvatakse vastav teade.

Ostukorv

Klikkides klahvile “Ostukorv” näete kaupade nimekirja, mis on Teie poolt valitud, kuid ei ole veel tellimuseks vormistatud. Ostukorvis näete kaupade nimetusi, iga kauba hinda ja ostukorvi koguhinda. Ostukorvis olevate kaupade koguseid saab korrigeerida. Parandatud andmed tuleb uuendada vajutades hiireklahviga Ostukorvi ikoonile.

Tellimuse kinnitamine ja tasumine

Klikkides ostukorvis nupul "Vormista tellimus", vormistate ostukorvi sisu tellimuseks. Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse Teile meilile tellimuse kinnitus-arve,  vormistatakse tellimus meie laotarkvarasse ja algab tellimuse töötlemine. Tellimuse töötlemine algab pärast ülekande laekumist. 

TELLIMUSE TÜHISTAMINE 

Kui oled sisestanud vale tellimuse või soovid tellimust tühistada, saada palun e-mail info@loodustoode.ee.  Kui arve ei ole tasutud 3 kalendripäeva jooksul peale väljastamist, loobume Sinu ostust ja tühistame tellimuse. Enne tellimuse tühistamist saadame Sinu e-posti aadressile meeldetuletuskirja või teavitame teid telefoni teel.


Tellitud kauba transport

Hetkel on võimalik ostetud kaupa transportida Eestisse , Lätti,  Leetu, Rootsi ja Soome. Kauba toimetame kohale 1-3 tööpäeva jooksul.
1. Kauba toob Teile sobivale aadressile (kodu, töö vms) kohale Smartposti kuller.
Ostja teeb enne paki teele saatmist ettemaksu.
Teie paki transporditasu on 6,99 EUR  (lisatakse Teie tellimuse kogusummale). Kauba toob Teile sobivale aadressile (kodu, töö vm) kohale Smartposti kuller. Kuller võtab Teiega eelnevalt telefonitsi ühendust ning lepite kokku kella-aja, millal ta võib Teile paki kohale tuua. Kullerteenuse korral võib paki üle anda ka Teie kolleegidele, pereliikmetele (välja arvatud lapsed alla 16 eluaasta). Kui aga kokku lepitud kella-ajal kedagi kohal ei olnud, siis jätab kuller Teile postkasti teate ning peate pakile ise postkontorisse järele minema.

2. Tulete ise kaubale järele
Tellite kauba ,tasute läbi pangalingi ning tulete alates järgmisest tööpäevast ise kaubale järgi aadressile Kadaka tee 1/3, Tallinn , 10621, Loodustoode OÜ . Sellisel juhul ei lisandu transporditasu. Kaupa hoitakse nimetatud aadressil teile 5 tööpäeva. Kui te selle aja jooksul ei ole kaubale järgi tulnud, siis teie tellimus tühistatakse ja ettemakstud raha ei kuulu tagastamisele.

3.Kaup saadetakse Teie poolt valitud pakiautomaati Eestis, Lätis või Leedus. Teete ettemaksu ja tellimus  saadetakse  pakiautomaati pärast ettemaksu laekumist.
Eesti, Läti või Leedu pakiautomaati kauba tellimisel on transporditasu 2,99 EUR. UNISEND pakiautomaadi kaudu saates on tasu 2.50.

5. Kauba saatmine Soome Itella Smartposti atomaati  ja  Rootsi DPD automaati maksab 9,99 EUR. 

Pärast ülekande laekumist saadame teie kauba pakiautomaati kust 2-3 päeva tööpäeva jooksul. Nädalavahetusel tehtud tellimused vormistatakse esmaspäeval esimeses järjekorras.

6.Kui teie kaubatellimuse maksumus ületab 65 EUR, siis toimetame teile kauba koju tasuta.

V Kaupade tagastus, pretensioonid ja lepingust taganemine: 

1.Ostetud kaupadele kehtib vastavalt VÕS paragrahv 218 lg- 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg, mis algab kauba ostukuupäevast.
2.Kui mingil põhjusel ostetud kaup ei sobi, on Teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.Toote tagastamiseks saatke palun meile e-kiri aadressile tervis24.ee@gmail.com, kus on ära toodud järgmine info: tagastatav toode, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda ning  tagastamise põhjus. Tagastatav kaup peab olema KASUTAMATA JA ORIGINAALPAKENDIS.

Ostja tasub kauba tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv kaup ei vastanud ostja tellimusele. Kui ostja tasub tagastamise kulud, siis esialgse kauba transpordi eest tasutud summat tagasi ei maksta. 

3.Kui ostja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne müüjapoolset tellimuse täitmist lepingust taganeda, siis kohustub ostja sellest võimalikult kiiresti müüjale kirjalikult teatama.Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil tervis24.ee@gmail.com, milles tuleb märkida tellimuse number ja kuupäev ning lisada ostja kontaktandmed.Kui taganemisavaldus jõuab müüjani peale seda, kui müüja on tellimuse täitnud, siis toimub lepingust taganemine kauba tagastamise kaudu (vt. punkt 2.) Müüja kannab ostjale tasutud summa tagasi viivitamata, kuid mitte hilem kui 30 päeva jooksul alates lepingust taganemise teate kätte saamisest. Raha kantakse üle samale kontole, kust toimus selle laekumine müüjale.

Lisainformatsioon
Kui Teil on küsimusi või probleeme seoses TERVIS24 internetipoe kasutamisega, saatke palun e-mail aadressile tervis24.ee@gmail.com või helistage tööpäevadel kella 8.30-17.00 telefonil 666 0091 või 666 0092.